Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

ArboProf

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: H. Koenders
  • Bijgewerkt tot: 28-06-2021

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Werkdruk horeca

Arbowet artikel 3 Arbobeleid; Arbowet artikel 5 Inventarisatie en evaluatie van risico’s; Arbowet artikel 8 Voorlichting en onderricht; Arbobesluit artikel 2.15 Maatregelen ter voorkoming of beperking van psychosociale arbeidsbelasting

Leiding en de collega’s zijn niet alert op signalen van werkdruk

Aandachtspunten/Maatregelen

    Geef voorlichting omtrent signalen die een uiting kunnen zijn van werkdruk. Signalen die hierbij een rol kunnen spelen zijn: mensen die voortdurend klagen dat zij het zo druk hebben; er wordt weinig gelachen; de medewerkers zijn weinig enthousiast; gasten worden onvriendelijk bejegend; medewerkers verliezen bij lastige klanten snel hun geduld; de belangstelling om samen dingen te ondernemen neemt af; medewerkers gaan op hun strepen

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren